Είναι μόδα; Είναι επιστήμη; Είναι απλώς μια στατιστική παρατήρηση; Γεγονός είναι πώς οι Αμερικανοί τρελαίνονται για όλα αυτά που συνοψίζoνται στον όρο food-ology. Παρατηρούν τις διατροφικές συνήθειες των γύρω τους, συζύγων, συναδέλφων, φίλων, συγγενών προκειμένου να τους κατανοήσουν και τελικά να τους «αντιμετωπίσουν» όσο το δυνατό πιο αποτελεσματικά. Από την Αλεξάνδρα Αντωνίου Η κ.Juliet A. Boghossian (behavioral food expert) μέσα από το www.food-ology.com μας οδηγεί σε ένα νέο κόσμο αποτελεσματικής σκέψης, καλύτερης κρίσης, βελτιστοποίησης των διαπροσωπικών σχέσεων και γενικότερης ενδυνάμωσης σώματος και πνεύματος, με γνώμονα ένα πιάτο, περιπετειώδες, θυμωμένο, εξαντλημένο, χαρούμενο, ρομαντικό, υγιεινό ή εορταστικό. Στο στόχαστρο μπαίνουν επιπλέον παρατηρήσεις ,επουσιώδεις κατ αρχήν, όπως ο τρόπος που κανείς πλένει το πιάτο του στο γραφείο, ποια γεύση παγωτού προτιμά, ποια γεύση σοκολάτας, οι οποίες ούτε λίγο ούτε πολύ φανερώνουν βασικά στοιχεία της προσωπικότητας και της εν γένει διάθεσης του ατόμου. Επιπλέον υποδεικνύονται φαγητά και συνταγές ικανά να γεμίσουν τις «άδειες» μπαταρίες μας , να μας ανεβάσουν τη διάθεση αλλά και να μας αποδείξουν αν κάποιος είναι άξιος να γίνει το «έτερο ήμισυ» μας. Τελικά είμαστε όπως τρώμε; |
Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011
Φαγητολογία
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου